Sunday, August 22, 2010

jAri NgAn GiTar~~~~~~~

Tadi aku fesbook.. pas tu jumper lak video org pempuan main gitar.. alah-alah Yunalis. Tapi sopan jer pakai tudung ngan baju kurung. Pas tu aku pon teringatlah mase zaman dolu-dolu… Dulu mase zaman sekolah aku duduk2 ngan adik aku, tengok dia main gitar, pas tu aku pon rase nak main gak… macam best jer dapat petik gitar tu… aku try main.. aku suruh adik aku ajar aku main.. tapi hampeh.. jari aku tak sampai… tak sampai???? Tu yang jadi solan… mcm mane jari aku tak sampai.. kalau tgk lh, jari aku lg pnjng kot dari jari dier.. tapi tak sampai ble nak tukar kod laen.. leh lak dia cakap yang jari aku ni dah keras.. so tak leh lah main gitar tu… “melentor buluh biar dari rebong” tapi aku pelik naper ade jer org yang dah tue-tue tapi baru nak blaja main gitar.. ok jer aku tgk…. Ape yang kene ngan jari aku ni.. huhuhu.. malam tadi terawih aku duk tgk jari aku.. dalam hati terdetik.. a’ah jari aku keras kate laen mcm cacat... knp erk??? ------------Blank---------------- tak de jwapan... ok aku biar kan.. sebab bukannye aku kesah sgt pon.. hidup kene bersyukur... last-last mase kat skolah aku main caklempong jer.. sebabnyer... tangan aku sampai nak ketok besi yang bulat-bulat tu..... hahaha... tapi still ar dalm jiwa yang cinta kan seni ni aku nak gak main gitar.. walaupon tak boleh... kalau tak dapat main pon.. biar lh ade org yang main kn tok aku.. wala wei.... hehehe....

p/s: sebenar nyer aku boleh lh main gitar tp yg senang ar.. lagu diltopagalhei..hehehe... bdk2 pon reti main... ok lh tu dari tak leh langsung..

No comments:

Post a Comment