Friday, August 27, 2010

~~~konon-konon raye lagi~~~


Cube teka.. ape bende tu.. bercahaya-cahaya.. bersinar-sinar..... di dalm botol nescafe.... hahahaha... tu lh dia bunge api dalam botol.. hasil kerja aku ngan adik aku mase raye tahun lepas... mase duk main bunge api ngan sepupu-sepupu yg masih tak baligh ni agak bosan lh.. tau-tau jer lh budk kecil.. gayat dia semacam jer... jadi aku ngan adik aku yg laki ni pon wat lah something supaye keadaan kami berdua ni tak ar bosan sgt... so itu lh hasil dia..... aku ngan adik aku ni kalau balik kampung mmg suke main bende-bnde yg b’bunyi time raye jer.. ( walaupon sebenaunyer aku takot sampai sekarg)... seronok.. duk kumpul ramai-ramai.. saudare-saudare pas tu main bende alah tu... hahahaha... aku suke main bunge api jer.. mercun ni kurang.. sebab mercun adelah sejenis bahan yang akan menyebabkan aku sakit jantung… (lemah semangt mungkin.. nt terkejut-terkejut aku)…. Tapi aku main gak… belasah jer… bukannyer slalu dapat terkejut-terkejut ni… jadi main lh aku di halaman rumah nenek kat johor… dulu main best.. semua org nk join…. Tapi sekarang ni ble dah dewasa (konon-konon jer) semua tak nak main dah.. ape hal.. aku pon tak tau.. tapi aku maintain jer dari dulu smpai sekarang.. main jer lah.. kate pon setahun sekali kn.. hahaha.. tu lh sebabnyer aku kene main ngan budak2 yg tak baligh lg.. selain aku dapat enjoy sebenarnya aku kene duk jge budak2 ni..... huhuhu... tak pe lh.... kte dh dewasa.. hahaha.. so bermain lh aku bunge api ngan budak2 kecik tu…

p/s korg tggu erk.. nt kte main lg bunge api sme2... stok bwk byk skit.... (hahahaha.. kanak-kanak.. main bunge api... tak dewase lh)

No comments:

Post a Comment