Tuesday, December 28, 2010

I LOVE u BRo !! ~~

sempoi dan senang.. aku ok jer kalau ngan dia.. selamat je kalau jalan ngan dia... nak lintas jalan pon dia pimpin tangan aku... hahaha.. tapi.. kadang-kadnag ada gak benda yang annoying pasal dia ni... suka sangat membebel kat aku.. aku tau lah aku ni tak sesempurna mana tapi bagi aku, tuan punya diri, aku rasa aku dah ok dah pon... semua ok jer lah.. hahah.. may be dia rase tanggungjawab kot.. sebab tu lah dia macam tu... hahaha.. yang tu aku suka pasal dia... banyak gak benda yang dia ajar aku.. main gitar (walaupon aku fail..heheh..) naik motor (tp dia suka sangat suruh aku bawak 60 km/j jer... yg tu aku tak berapa nak suka... haha) repair motor... ( yang tu aku tak suka.. huhuhu).. bagi aku banyak benda yang kitaorang share.. about feeling... life... family.. hehehe.... tapi ari tu.. masa teman dia basuh mtr rxz dia tu... baru aku tau apa yang dia nak sebenarnya...
"wei kalau boleh aku tak nak blaja jauh-jauh.. aku nak jaga mak. Dan kalau boleh aku nak belikan fiqah motor... bila aku tau dia sakit... aku kesian kat dia.." itu apa yang dia cakap...

seriously... aku tak pernah agak yang dia nak nuat macam tu.. hehehe... kenapa lelaki kita susah nak faham erk???? walaupon dia rapat dengan kita... huhuhu... perangai ko bro memang macam setan... tapi.. aku tau.. ko... adalah seorang anak yang ada rasa tanggungjawab.. seorang adik yang prihatin...

ape2 hal pon aku tau ko baik.. hahaha.. sebab tu aku sayang ko... ( walaupon ko slalu gak sakitkan ati aku.. hahaha... pirana..)

No comments:

Post a Comment