Saturday, January 29, 2011

gaD!s iNi tAk SemPuRna~~


aku perempuan yang terkadang alpa dan terlupa...
aku perempuan tetap gadis punyai kemahuan dan keinginan...
walau terkadang aku menyusahkan..
walau terkadang aku menyemakkan..
tetapi aku tetap gadis yang ada nilai dan harganya..
setiap yang aku lalui aku tahu menghargainya...
setiap apa yang aku rasakan dalam kehidupan aku tetap punyai perasaan yang sama seperti gadis-gadis yang lain..
cuma bezanya aku dengan mereka...
tetap ada...
aku tak pandai untuk berhias cantik setiap masa...
aku tak pernah tahu untuk bergurau manja bersama...
aku tak pernah ingin berjalan dalam keayuan..
tak juga untuk mengawal diri dalam pergaulan...

1 comment:

  1. haha....
    aku tak pernah ingin berjalan dalam keayuan??? sies lawakkk.....
    tp ko mmg seorang gadis manje sejak azali... hihi

    ReplyDelete