Tuesday, October 19, 2010

kerja... keje.... kijer... kejer... work... bile nak siap???????? haiiiiiiii..

Dulu-dulu mase first masuk tahun 3 a.k.a final year ni tak rase lah sgt kijer yg kene wat ni memberatkan… skrg ni rase mcm aku lh makhluk yang paling buuzy kat dalam dunia ni.. hahahaha.. kan dah sengal.. semalam, hari ni dan esok hanya akan bertemankan kijer-kejer yang menanti mintak diselesaikan.. huhuhu.. semua ni memang lah leh mendatangkan ketensionan di kepala manusia-manusia yang berotak… tapi selagi kita ni masih sihat mental, emosi dan fizikal.. jangan lh mentensionan diri… pandai2 lh susun jadual.. (aku tak penah wt pon.. huhuhu) wat slow2 sudah… janji siap… lagi pon.. kalau tension wat sakit jer.. nanti hidup ni jadi macam tak normal lak.. hahaha.. kita rileks jer.. duk smbil tutup mata… tarik nafas.. lepaskan perlahan-lahan... pas tu tdo.. hhahaha... yg tu jgn ikut.. nt kijer tak siap.. lain lh kalau dh betol2 nk tdo.. hehehe.. ni satu kes yang aku tak suka.. ni serius aku tak suka... when ada orang yang tension (kijer dier same jer ngan kite) pas tu dia dok tension kn orang lain yang berada di sisinyer... mmg psiko giler... I hate it.. hahaha... rase cam aku lah orang yang paling malas skali dikalangan orang2 spesies ini.... tolong lah tension sorang2.... tu aku tak kesah... jangan libatkan aku k.... hahhaha.. tapi pulak.. kadang2 orang macam ni penting gak.. sebab dia ingatkan kite pada kijer yang kite tak siapkn lagi.. SO cam ner?? Huhuhuhu... ok.. request kat orang tu tension kn kiter skali.. tapi dalam peratusan yang sgt sedikit.. hahaha leh lak cam tu.. pe2 hal.. kijer kite.. kite ingatlah sendiri.. hidup ni jangan bergantung sgt kat orang.. sebab kita hidup kita.. orang lain tu hidup diaorang lah... ingat tentang hidup sendiri.. jaga hidup sendiri.. pelihara hidup sendiri.. pas tu baru care hidup orang lain.. tapi.. of course lh ada batas nyer.. nanti tak pasal-pasal orang ingat kita ni macam mak cik-mak cik yang tak der kijer selain jaga tepi kain orang lain.. huhuhu…ok.. Finish up my work… only then was I able to enjoy my life…

No comments:

Post a Comment