Friday, October 29, 2010

RASA SAYANG TUNJUK PERASAAN


indah nya hidup bila saya sayang awak....
ni hati aku tok ko... dah puas belom????

Sampai bila-bila pon 1

Aku sayang kau bodoh….

Tapi ko tak pernah faham kn…

Serius aku sakit hati bila ko tak pernah faham cara aku menyayangi ko…

Serius aku rasa nak kuarkan hati aku bagi kat ko..

Tok ko simpan dan tengok sebagai bukti yang aku betol-betol sayang kat ko...

Kenapa ko tak pernah nak faham..

Kenapa ko slalu pakse aku jadi orang lain tok sayang kan ko...

Tak boleh ke ko biarkan aku jadi aku tok tunjukkan sayang aku ni...

Memang aku tak pansai berpuisi.. bermadah kata..

Tapi apa yang aku buat dan lakukan..

Itu semua bermakna....

Sial....

Memang dari dulu sampai sekarang aku sayang ko...

Tak pernah berubah walau sekali pon..

Biarlah fizikal ko tak macam dulu..

Perangai ko makin sakitkan hati aku...

Tapi aku tetap sayang ko sengal...

Aku dengan cara aku tok sayang dan cintakan ko...

Sampai bila-bila pon....


Sampai bila-bila pon 2

Saya sayang awak setinggi langit...

Saya cintakan awak besar macam bulan....

Saya nak hidup ngan awak tak tau sampai bila....

Kalau boleh biar sama-sama mati dalam tempat yang sama....

Cinta saya kepada awak tak kan pernah berubah...

Macam mana langit tu tetap kat atas kepala kita....

Macam tu lah cinta saya tak kan pernah berganjak...

Awak tau tak...

Rasa sayang pada awak ni buatkan saya jadi acam orang lain..

Orang baru yang penuh rasa sayang n love...

Awak segala-galanya bagi saya..

Tanpa awak hidup saya tak kan jadi lengkap..

Macam mana kurangnya gula dalam kopi...

Macam mana hinanya hidup berjalan tanpa baju...

Awak kena tahu tu semua....

Setiap hari sayang..

Setiap hari rindu..

Setiap hari kasih...

Itu semua hanya satu-satunya untuk awak...

Sampai bila-bila pon..


Macam-macam orang macam-macam cara untuk meluahkan perasaan.. sekasar mana pon bahasa yang dituturkan.. selembut mana pon kata diucapkan.. niat itu tetap satu.. untuk meluahkan rasa sayang...

No comments:

Post a Comment